Friday, July 30, 2010

Sanggup tengok ke tak?

Sepanjang purnama ni aku dah jadi Hantu Buah! Everyday dok ngap buah. Paling suke Buah Anggur. Lagi suka Anggur Hijau , tapi susah sket nak dapat. Salu yg musim anggur hitam aje kots. Berlainan ngan Muaz dulu kan..aku salu nak ngap Donut aje. So nampaknyer kali ni change for good. So benarkah ini kisah pembawakan budak?

Dari memandu dlm kete aku dah ngap ngap buah. Layan....sbb stress btol ngan traffic jam!

Kali ni aku btol2 rasa perlukan pemandu tau sbb everyday aku ngantuk gila dan hampir-hampir terlena! Bahaya.... Ujian, Muaz asik jaga malam dan kekadang amuk in between.

Ok, yang ni aku dah tak sanggup nak tengok
.
.
.
.
.
.
.
.

Bape millimeter agaknyer tu? Tak dapek den nak jawab. Masih ada dlm freezer, rasa akan kubuang aje

Dan ianya secara rasminya telah berakhir untuk episod anak no 3 ini, Muhammad Muaz. Hanya Allah saja yg tahu Qada' dan Qadarnya. Bermula dengan susu sket...last week menjadi sangat pekat dan berwarna kuning....semalam, mmg secara rasminya tiada langsung. So maybe Muaz amuk last 2 days sbb ini kot? ....macam2 andaian..Only Allah knows.

4 comments:

Anonymous said... Reply To This Comment

sabau ek farra.. ko pregnant, sbb tu kot.. dont worry too much, sian baby dalam perut tuh..

julie

y@tipruzz said... Reply To This Comment

anggup mmg menjadi feveret ku...senang sbb tayah kopek terus ngap hehe

Farra said... Reply To This Comment

juli, i'm ok :)tq yerr

yati, pemaleh! keh keh eh silap..efisien

Yan said... Reply To This Comment

uishh bahyenye drive dalam keadaan mengantuk...

ermm ade terbaca jugak kat blog mane tah... susu akan merudum bile kite peknen..