Monday, August 2, 2010

Frugal & healthy eating

Bekal bawa dr rumah hari ini:
  • Buah-1 biji Limau dan 1 biji Pear
  • Sandwich- Roti dan Tuna Mayonis dengan cili dan bawang potong
  • Nasi-Lauk Ayam masak lemak cili api, ikan bilis goreng, ikan goreng dan sayur kcg pjg sbg ulam
Kalau tetiap hari leh wat gini, cepat sket aku retire ..tp bukan ada kudrat nak masak setiap hari =)

4 comments:

hanis said... Reply To This Comment

hebat tu farra.... 3 lauk,siap ngan utk brekie lagik....

ni masak pukul berapa ni....aduhai malu ai tau...duk umah pun jarang sgt bgn awal masak lauk pauk utk suami bekal...dapat brekfast jek pagi2x....tu pun ada gak hari yg 'terrrlepas' tak mkn ler cik abg pagi tu.Minum air jek...


harus ku jadikan idola dalam bab semangat memasak nih....

:)

Farra said... Reply To This Comment

hanis, sy tak penah bgn awal semata-mata utk memasak sbb sy memalam tido tak cukop, muaz sgt mencabar...ni msk semalam punya..yg sandwich je buat pagi be4 gi koje =)

buat mana yg mampu shj

Yan said... Reply To This Comment

bagus bagus seme ade.. cume sayur2 jek takde

Farra said... Reply To This Comment

yan, sayurnyar ulam kacang pajang..cuci, ptong n sumbat dlm plastik..nampak tak tepi tu?