Monday, October 25, 2021

Cara mendaftar akaun emas Gold Accumulation Program secara percuma

Salam semua, 

Hari ni saya nak share cara nak daftar akaun emas Gold Accumulation Program 

Dulu nak beli emas kena ada modal besar.

Sekarang dengan akaun emas Gap, boleh daftar PERCUMA dan beli emas serendah RM100~ 0.37gram.

Tidak wajib beli tiap bulan, Public Gold tolong simpankan percuma dan kita boleh keluarkan emas fizikal bila-bila masa.

‪Berminat mula simpanan emas?‬

‪Boleh daftar sendiri akaun emas. Percuma‬

‪1️⃣ Daftar akaun disini https://tinyurl.com/3pwkecsk‬

‪2️⃣ Isi detail & klik "create PG Code" & daftar. Screenshot PG code anda ‬



‪3️⃣ Tunggu 10 minit, login di website PG https://publicgold.com.my/ /download apps GAP‬

4️⃣ Klik "My GAP", klik "Go to New Site", klik "Buy GAP now"

5️⃣ Klik "Pay online (fpx)", klik "Next"

6️⃣ Masukan nilai RM atau gram emas yg kita nk beli. Min (RM100)

7️⃣ Ikut arahan hingga habis. 


Kalau rasa tak confident nak buat sendiri, boleh wasap saya anytime. Saya bantu daftar akaun emas anda sehingga siap secara percuma.

Wasap saya detail berikut:

  • Nama penuh:
  • Ic:
  • No Telefon:
  • Email:

wasap.my/+60133413040

KENAPA PENTING ADA INTRODUCER?

✅ Introducer akan guide cara simpan emas dan berkongsi ilmu emas

✅ Boleh tanya berkenaan masalah yang kita hadapi bila buat purchase

✅ Bagi yang nak jadi dealer, pastikan anda dapatkan introducer yang nak guide anda sampai BERJAYA

Saya happy bila customer saya happy. Usually diorg happy bila beli emas dpt emas, atau bila saya mampu bantu diorg selesaikan masalah diorg.

Once saya jadi introducer kepada penyimpan emas, saya akan cuba sehabis baik utk bantu mereka, atau memudahkan kerja mereka atau memberi pendapat/pandangan sekiranya diperlukan.

🎉Saya guide anda simpan emas . Contact saya untuk dapatkan 

✅ ebook percuma

✅ rebat RM10 

wasap.my/+60133413040

💖 Saya juga sediakan support group bagi penyimpan emas bawah bimbingan saya 🥳

Mari join channel Telegram saya untuk nak dapatkan tip, panduan dan info terkini tentang kewangan dan emas, FREE. 

1. Install Telegram di telefon

2. Klik https://t.me/HebatEmas

3. Klik JOIN

Moga bermanfaat 😍

No comments:

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...