Thursday, September 15, 2011

Rumah terbuka dan Jalan raya

Sebelum citer raya..nak citer Maher dah dapat skill baru sejak minggu lepas @ 7M2W~Berdiri dan meniti. Harap-harap 11 bulan dah boleh jalan yer anak. Lenguh nak dokong la dik..hihi


Sabtu~ kenduri doa selamat dan makan-makan raya di rumah emak


Nasi beriyani, lemang - catering
Soto ayam- emak & adik masak
Puding Pelangi, Butter Cake & Choc Moist cake- saya buat

Antara tetamu yang hadir jiran tetangga, penduduk taman, saudara-mara dan rakan taulan adik. Saya tak ajak rakan saya sebab majlis khas utk adik gitu..

Bila petang menjelma dan sementara saudara-mara masih ada, kami ambil kesempatan meraikan "belated birthday" Muaz. Budak-budak ni asal ada majlis nyanyi lagu besday dan potong kek je pon dah happy. In fact, Mawaddah yang pling sibuk nak potong kek.

See, Mawaddah yang dah cembeng sbb kene tegur. Dia sibuk sangat nak potong kek mengalahkan besday boy.

Anak-anak tanpa Abg Mus'ab.

Kami melayan tetamu sehingga tetamu terakhir di rumah saya pada Sabtu lepas ialah pada 10pm..dan tetamunya pengasuh lama Mus'ab & Mawaddah. Anak-anak pengasuh rindu kat depe ni

Ahad ~ rumah terbuka Shelly. Alhamdulillah, kali ni kami berkesempatan juga setelah 2 kali jemputan sebelum ni tak dapat dipenuhi. Anak-anak suka rumah Shell..rumah besar lagi lawa ekekke :D

Dan seperti biasa ..gigih juga menangkap gambar buat kenangan. heeeee :)

Maaf shell Muaz buat havoc kat area membakor " homemade satay". kelass gitu...satay bakor sendiri

Satay tu bakar sendiri you..kelas ZZ

5 comments:

aida said...

kelas wei, satay buat sendiri... hukhuk

eLLe said...

aida - pembetulan,bkn buat..bakauu je sendiri..ehhe..

farra - alaa sian safiya, nampak dahi jee...die diri sebelah muaz, ingatkan nampakla..hehe..

Farra Da Smiley said...

Aida, sedap wooo
hiihi

Shell, ya allah! aku tak perasan safiyya ada kat situ..ni mesti pasal kiut miut sgt..alahai..thn dpn kite bergambo proper sket ehehe

julie.yaacob said...

shell, aku nak contact sate tuh.. sendaps! kot2 nak buat makan2 bleh aku order.. kalau nak dia bakar bleh ke? Malas k..

Farra, cun kan rumah shell? besar gile k.. nyesal aku tak inta2 rumah situ dulu.. biasala, lepas dah beli rumah, terus dah rasa puashati.. huhuh.. skrg dah jeles :P apsal ko tak call aku, kalau tak sure bleh gi rumah aku, 2 minit jer dari rumah shell..

eLLe said...

julie - ok nanti kite kasi contactnye, actually akak tu selalu bakar terus tp since die ade hal kena pegi perak malam sebelumnye, tu sbb die x dpt bakarkan..kite pon x plan nak bakau sendiri..end up laki kite sakit belakang malam tu, sib baik x melarat..hehe..

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...