Thursday, February 24, 2011

chest freezer in da house!

Finally, setelah 2 minggu menunggu sampai la jua CF ni buat teman baru kala di dapur. Namanya chest freezer faber fz108u.

Stok ebm lom disusun lg. Nanti dah susun, aku tangkap gambar lg yer.

Harganya less than RM700. Tq hubbyku kerana menyokong perjuangan BFku ini :) muahh
Published with Blogger-droid v1.6.6

10 comments:

p!nkerton said... Reply To This Comment

wah best2! harusss berkorbar2 ni :D

aida said... Reply To This Comment

bagus2... kalau i bersalin no 5, i sewa dgn you.. hikhik

Farra said... Reply To This Comment

Fatih, harusss
Aida, ok..good buss opportunity ni haha

Anonymous said... Reply To This Comment

Cik Farra,
kat mana beli? Interested to get one for myself?

Anonymous said... Reply To This Comment

Cik Farra,
kat mana beli? Interested to get one for myself?

Farra said... Reply To This Comment

Beli kat kedai brg letrik nama weng heng jalan kepong, opposite care4 kepong..kipas dan mesin basuh pon beli kat kedai ni sbb harganya ok

Sharinginfoz said... Reply To This Comment

senang nak simpan barang2 ada freezer ni

Farra said... Reply To This Comment

btol2..leh wat frozen food dan simpan..syokkk

ARNA said... Reply To This Comment

Owh pergi beli kt kepong ek????
patutla masa sy g kedai tu dia kata baru ada org beli. Kalu nk juga kena order. Awak ker org itu??? kecik jer dunia. Sy terrpaksa ke dpn sket beli kedai HSL area sbelah jusco tuh. Tapi jenama mistral

Farra said... Reply To This Comment

Arna, maybe..kite dok dekat je kot..eheh..owh urs mistral