Monday, October 20, 2008

Jumaat lepas

Jumaat lepas...

1) Saya bawa Habbatus Sauda 10 kotak ke pejabat, semuanya habis. Nampak gaya ramai orang dah mengamalkan Habbatus Sauda ;) Ramai lagi yang nak, tapi saya belum berkesempatan mengambilnya lagi.

2) Saya berjumpa En Ridzwan disebabkan kengkawan pejabat nak beli 5 buah buku Haji Muda bersama tandatangan penulis. Dah lama tangguh ni :D

3) Saya beli buku baru Travelog Haji ditulis oleh Prof Muhd Kamil beli dr Hj Ridzwan saja sebab dah alang-alang berjumpanya mengambil 5 buah buku Haji Muda yang dipesan kengkawan pejabat. Oh ya, saya tak sempat habis lagi baca dek disebabkan Rayathon!
Emm..Rabu ni ada Karnival Haji di sini..buat masa ni dah ada komitment mesyuarat lain...kalau sempat saya pergilah..
Cerita Sabtu dan Ahad tak kurang menariknya. Nantikan!!

No comments:

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...