Sunday, July 14, 2013

Leganyaaa...

2 minggu yg lepas anak-anak diserang Rotavirus. Dugaan sungguh. Memula Maher warded 3D2N @DSH. Sekembalinya Maher ke rumah, Muaz diserang penyakit yg sama...warded juga dan kami memilih Sime Darby MC di Menjalara Kepong. Mujurlah dekat sikit dengan rumah. Masa hujung2 Muaz hampir sembuh..Waddah & Ab pulak diserang sakit yg sama, cuma tak seteruk adiknya. Rawat di rumah..MC 2 days.

Alhamdulillah, kami melangkah ke Ramadhan yg mulia dengan keadaan sihat walafiat. Syukur sangat. Anak2 diberi kekuatan berpuasa. Dan Allah masih memberi rezeki utk kami nikmati iftar masakan rumah setakat ini.

Dan hari ini berjaya juga aku siapkan langsir utk ruang tamu kami yg dah hampir sebulan tergendala. Ikut perancangan mmg nak siapkan sebelum Ramadhan.

Selamat menjalani ibadah puasa kawan-kawan semua..semoga kita dpt meningkatkan ibadat kita tahun ini insyallah..

4 comments:

IeNa said... Reply To This Comment

Farah,

Last time waktu Insyirah kena warded rotavirus..Allah jerlah yang tahu betapa aku menangis kat dalam ward bila tgk dia lembik, tak ceria and susut badan.Seminggu jugak ler duduk ward kat KPJ Kajang. Tak dpt nak dibayangkan semua anak2 ko kena.

IeNa said... Reply To This Comment

Farah,

Last time waktu Insyirah kena warded rotavirus..Allah jerlah yang tahu betapa aku menangis kat dalam ward bila tgk dia lembik, tak ceria and susut badan.Seminggu jugak ler duduk ward kat KPJ Kajang. Tak dpt nak dibayangkan semua anak2 ko kena.

ieka said... Reply To This Comment

la kesiannya fara sekeluarga. alHamdulillah dah ok kan. Allah nak bagi sesuatu yang lebih baik tu.. Semoga diberi kesihatan berterusan. :-)

Le Sisters Closet said... Reply To This Comment

aduhai...kesiannya dgn anak2 farah... Alhamdulilah semua dah sihat. Sedih bila anak warded kan.. Alhamdulillah semua dah ok..Salam Ramadhan Farah..

TshirtLabuhTermurahDiPasaran