Saturday, June 30, 2012

Restoran Taj Hadramawt @ Taman Melati

Jari belum sihat sepenuhnya. So the chef amik kesempatan tidak mahu memasak! weeeee
Kami rancang lepas je bukak jahitan lukaku ini di Klinik Sri Indah Batu Caves nak lunch di Restoran Hadramawth.

2 jam menunggu kat kinik..punyala ramai umat manusia..adehh sabo je.Sambil tunggu kami pi pekena Roti Canai dulu kat restoran sebelahnya. Anak-anak pon dah lapar..kesian. Kami order 3 ketui roti canai ja..kids suka!

Bukak jahitan luka tu jgn memain dik non..kejap je tapi sakitlah jugak! Alhamdulillah..rasa tetap lega bila jahitan dah dibukak. Cuma tempat luka masih dibalut sebab takmo terkene geseran yang boleh melukainya kembali. Dek kerna 2 jam baru selesai urusan kat klinik..kita pon rasa dah letih..Maher dah lena dalam dakapan. So kami pon menapau aje di Restoran Hadramawth.

As a real fan of Nasi Arab, the food is good enough. Portionnya banyak..bezanya sambal die amat peds berbanding Restoran Arab yg pernah saya rasa sebelum-sebelum ini.


Restoran Taj Hadramawt
No. 45-G, Jalan Melati Utama,
Setapak,
53100 Kuala Lumpur,
Malaysia.
(T): +603 4106 3323
(F): +603 4106 3323
Email: wadihadramawt@yahoo.com

Business Hours is from 12.00pm to 1.00am.
Jom-jom tengok apa kami tapau! 
1) Kebab Ayam RM15
 Sedap! Besau..dah tu dapat gak bungkusan ni sekali ngan kebab di atas..
Owh jap kita buka..korang nak tengok kan?



tadaaaa..
roti kebab! ok maybe buat tutup atas die kot..ntah..makan je..love it! 

Chicken kabsa RM12 & Lamb kabsa RM15
 Konipus jap awat tak nampak ayam/kambingya..Bila tanye derang, katanya ada kat bawah skali! ok presentation cam agak tak cemerlang

Kuahnya macam kuah kari gitu & sambal cilinya yg pedas


 Bill pleaseeeeeeeeeeeee
 RM42 (mahal tak?)
No TAX at all! wahh baguih2...suke3

Jadi, apa kata peminat2 nasi makanan Arab pi pekena makanan kat Restoran Hadramawth ni

5 comments:

Sharinginfoz said... Reply To This Comment

boleh tahan juga makanan kat sini

Smiley said... Reply To This Comment

Sharinginfoz..like3

~ yus ~ said... Reply To This Comment

dah lama tak pekena nasi arab...nampak sedap tu.

♥ ROS ♥ said... Reply To This Comment

Saja bg terliur.. Sedihh :( kihkih... Sedap nmpak mknan kt sini... Huhuhu

Smiley said... Reply To This Comment

yus, jom2 pekena lg..so awak takyah masak! eheh

Ros, kannn hiks