Tuesday, August 23, 2011

Happy 7 mo lil Maher !

Hari ni hari ke-2 saya ambil cuti kecemasan. Insyallah mahu bercuti sampai esok, dengan harapan esok Maher makin sembuh. jadi, lepas tolak cuti raya sebanyak 3 hari, baki cuti saya 11 hari. Mudah-mudahan cukup sebagai persediaan utk waktu yg diperlukan sehingga hujung tahun.

Semalam Muaz tak ke Taska. Sejak die berusia 2 tahun pada 6 Ogos yang lepas, die semakin aktif ke arah aktiviti merbahaya dan makin kuat makan. Saya hepi sgt! Sebab kita masak apa jek die telan. Aktiviti merbahaya beliau ialah antaranya : amik kerusi tolak sampai kitchen hob dan 'on' dapur! geram btol! sib baik perasan tau. ish ish..dah 2 kali berjaya buat, lps tu terpaksa la kita cabut kabel gas & tong gas.

Jadi hari ni Mama buat keputusan, Muaz..silalah ke Taska. Aduhai, Maafkan Mama sayang

Dah nampak sama besau kannn

Maher: Merenung masa depan..agak-agak sempat ke saya nak beraya dengan wajah hensem?

Maher: Macam pakai bedak sejuk la Mama.
Mama: Sabar yer sayang, losyen tu nak kasi kurang gatal

Dan hari ni genap Maher 7 bulan..kene measles nak masuk 7 blnle kot ni
HAPPY 7 MONTHS OLD LIL MAHER~_~

6 comments:

OneSimpleMother said... Reply To This Comment

bam bam sungguh lil maher ni.. :)

hanis said... Reply To This Comment

ya allah...super bam-bam betul lil maher..

ni kalau peluk ni harus sodappp nih :)

cepat sembuh maher ya :)

Anonymous said... Reply To This Comment

Farra.. Cuti akak pun tggl 10 hari.. Tu dah cuti 2 bulan hr tu...harap2 cukup la smpi akhir thn.. Nak simpan utk anak masuk darjah 1 lagi... Ermm ni la dilema ibu2.. Anak sakit je harusss cuti kan...

Kak fatin..

p!nkerton said... Reply To This Comment

happy 7mo maher! tangan dia tu bam bammmm gerammm! :D semoga cpt sembuh supaya lebih hensem bergaye raye nnt hehe..

yatiscloset said... Reply To This Comment

get well soon si bambam!!!

mahizan.com said... Reply To This Comment

Subhanallah Farra...tembamnya Maher..geram tgk tgn dia..:)