Thursday, May 26, 2011

Dah boleh harap..

Tugas Mama di rumah dah kurang sikit bila Mawaddah dah boleh harap....Tugas rasminya sekarang mandikan Muaz, pakaikan pampers dan pakaikan baju. Baju Muaz die ambil sendiri je dr almari dan bila ambil pampers die pastikan Saiz L ( sbb Maher size M).
Alhamdulillah..sejuk perut ibu mengandung.
Tapi tahun depan WAJIB tidak boleh mengandung. Amaran kerasss!

See...Mawaddah jaga both Muaz & Maher masa mama solat maghrib. Ayah cam biasa la standard sampai rumah 8.30pm gitu, jadi Mawaddah paling byk membantu.

15 comments:

~ yus ~ said... Reply To This Comment

Wah! Berapa usia mawaddah ya farra. Alhamdulillah sudah boleh di harap dia....

Marina said... Reply To This Comment

alhamdulillah dah pandai jaga adik2 =) untung farrah...

Farra said... Reply To This Comment

Yus, 5 tahun :)

Marina, alhamdulillah ...hihi

afi said... Reply To This Comment

alahai so sweet kakak mawaddah. she lives up to her name. =) congrats farra!

Atah Rashid said... Reply To This Comment

alhamdulillah.. anak pompuan sorang, mmg boleh di harap.. :D

Zuedin said... Reply To This Comment

ala chomelnya
sejuk perut maknya
seronok rasanya

Abah Yie&Ummi Na said... Reply To This Comment

alhamdulillah...bagusnya Kakak Mawaddah :)

mahizan.com said... Reply To This Comment

bestnya ada assistant!alhamdulillah dah boleh di harap

p!nkerton said... Reply To This Comment

alahaii bagusnya mawaddah.. saya pun tumpang sejuk perut jugak :D

ummi amin said... Reply To This Comment

alahai, bagusnya mawaddah..

farra, thn depan WAJIB tak boleh mengandung sbb nak g holiday ek hehe

Farra said... Reply To This Comment

Fatih, perut awak bertambah sejuknya tuh he3

Ayu,btol3..dah cukop kuota wat masa ni..tibalah masa nak jejalan..dah lama sgt ngidam

hanis said... Reply To This Comment

bagusnya mawaddah....rasa nk peluk2x cium dia...sbb pndai tlg mandikan adik dia.Siap dgn pampers n baju tuh...hebat2x.

kakak belum tahap tu lg.Yelahh maknya 24/7 kat rumah...dia pun tak berapa nk reti mende2x gitu.Tapi bab2x tlg amik brg...tlg basuh pinggan..sapu rumah..kemas rumah..alhamdulillah.Bolehlaaa...

Farra said... Reply To This Comment

hanis, wah bagus juga tu ..die pon pandai tu, maknye ada so nk mak buat semua hihi

CT said... Reply To This Comment

subhanallah...pandainyeeeee

ummi said... Reply To This Comment

bagusnya mawwadah. syukur.