Wednesday, February 9, 2011

My 1st Breastfeeding Pillow

Anak dah masuk no-4 ni baru dapat rasa guna BF Pillow. Ini pon aku pinjam dr kekanda iparku, Kak Ain. Hari bersalin tu terus die bawa ke Spital.

Rupanya senang sungguh BF guna bantal ni. Kelebihan yg kurasa:
1) Tangan tak lenguh
2) Posisi ibu selesa
3) Posisi bayi selesa
4) Lepas nyusu, bayi bole landing dan tido atas bantal

So sapa nak beli dr anak no 1/2/3 mmg berbaloi-baloi laaa! :D

6 comments:

aida said... Reply To This Comment

Makku hadiahkan masa bersalin fahri, wah sungguh senang. Tak lenguh jadinya

mila.ibunajihah said... Reply To This Comment

teringin nak Bantal camni gak, masa BF najihah dlu pakai bantal tido biasa je..boleh la. Nnti nak serbay online gak la..hehe

Farra said... Reply To This Comment

aida, wahh mak kasi best tuu

mila, mmg berbaloii..beli tauu

ShaFiAti said... Reply To This Comment

akak beli mase pantang si balqis dulu..tapi tak pakai2 pulak..bile try cam tak selesa..ke akak yg tak reti pakai eh..hehehe..
teruk betui la kan..masih ade lagik bantai tu..duk basuh sarung nyer je la..:)

Farra said... Reply To This Comment

K.su, slama ni sy guna bantal biasa jerr.. nnti nxt bby try guna balik tauu.. or kalu x guna let go jer :)

Mila@Rimbun said... Reply To This Comment

kalau nak buat sendiri bantal ni ada tutorial free kat internet rasanya...