Tuesday, January 18, 2011

8th anniversary lunch date

Finally we decided to have a lunch date @ Saba Restaurant Setiawangsa, gara-gara terpengaruh ngan entry Kak Tie yg asik pi Saba Putrajaya sebelum ni.

Walaupun benornya amat malas nak memandu, tp disebabkan nak juga makan makanan Arab be4 meletop ni, kugagah drive gak. Memula gi amik hubby dpn opis die sbb jalanku dah menghala ke restoran itu.

Kami pesan 1 appetizer, 2 main course ( hubby pilih nasi & lamb, aku pilih kebab ayam), 2 fruit juices. Total RM55, ok harganya kan?

Saba Restaurant Setiawangsa

Appetizer

Hubby punya

Aku punya

Memang sedap! Apa kata anda??

6 comments:

Atah Rashid said...

akak, ni restoran Arab ek? kite penah makan kat restoran arab kat cyberjaya. lupela ape nama dia. tp mmg sedap. hehehehe.

ummi said...

sedap kan kan kan

aida said...

nasi & lamb tu macam qabily pilau rice di sini.. aku rasa kalau aku buka branch nasi qabily pilau rice tu, berebut org dtg.. asal aku gi restoran tu, asyik ada je malaysians makan. ceo tm pun makan situ

Farra Da Smiley said...

atikah, saba ni kat putrajaya pon ada, ye la tu kott

k. tie, aa sedap..kite x mkn kambing, hubby kata best kambingnya

aida, good buss opportunity tu kat sana!

adie said...

adeh! tergoda ngan gambar makanan itu.dahlah perut tgh lapor ni.huhu

ieka said...

aik.. dekat je dah dgn rumah tu ..awat tak calling2.. hehe

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...