Wednesday, September 9, 2009

Bengkung moden

Demi nak menjaga kecantikan diri..ish poyo btol la :p ku beli jua bengkungmoden itu. Dah seminggu pakai. So far so good. Harapannya perut tak boroi aa hihi. Apa salahnyer nak cantik utk suami ahaks :p (poyo lg)

Hari ni hari ke 34 mama berpantang. Syoknyer lg 10 hari je tinggai...best2

6 comments:

Tyha said... Reply To This Comment

Farra...x poyo aaahhh...jaga kecantikan.Bukan untuk org lain...untuk diri sendiri gak...masa nilah nak wat balancing dan repair mana2 yang dah terlari...hehehehe.Kang dha lepas pantang ,dah sibuk kerja...dah payah nak curi masa uruskan diri sendiri...betul x?

Pada akak x pe susah payah jaga badan...kebaikan untuk diri kita + nak pakai lama badan kita ni ;)...bila kita rasa selesa ngan tubuh badan kita...lagi semangat nak hadapi hari2 mendatang.

y@tipruzz said... Reply To This Comment

tunjuk sket camner rupa bengkung tu eh? aku x minat...saje curious ihihi

aida said... Reply To This Comment

wah pinjam pas pantang.. kekeke

Farra said... Reply To This Comment

k.tyha~itula bila badan sihat lagi menaikkan keyakinan dan semangat kita kuikui

yati~klik kat website bengkungmoden tu..warnanya putih..ko tak perlu ok..kang halus benor jadinya

aida~aku plan nak pakai masa koje gak nanti ( poyo jek..) heheh

ummi said... Reply To This Comment

farra, kemas tak? kalau pakai pi kerja takdelah org nampak kot?

Farra said... Reply To This Comment

kak tie~ kemas..a'ah org tak nampak la..bleh pakai baju kurung etc