Thursday, August 6, 2009

Selamat sampai .....

Alhamdulillah selamat sampai ke pejabat hari ni menggunakan perkhidmatan awam, LRT. Tapi datang lewat, masa orang dah kurang dalam LRT. Aku memang susah bangat mau pandu itu kereta manual, keras + no power steering. Doktor bagi MC sampai hari ini. Nak lebihkan senaman. Nak datang pejabat juga hari ini dan esok :D

Nampak gaya ini baby paling lambat keluar berbanding abangnya Mus'ab dan kakaknya Mawaddah. ok...jom search nama baby lgi...hehe

3 comments:

ShaFiAti said... Reply To This Comment

lor...kat opis la ni eh...heheh..rajin sungguh yer dtg opis..doc dah bg MC tu..semoga slamat sumenyer yer..:)

~DiEyRa~ said... Reply To This Comment

pg naik lrt time org rmi pon ok la, kak... confirm dpt duduk punyer..sah2 ibu mengandung... huhuhuhu... bila kita pregnant nanti, nk pg keje naik pengangkutan awam la... ley dpt priority.. (as if ada PA dr umah ker ofis...hahahaha, berangan jer!!)

Ummu Auni Afif said... Reply To This Comment

aku masa naik LRT dulu, punyalah berdoa, tolong jgn beranak dlm LRT, hahaha! cynical betul, yelah masa tu preggy anak sulung :D