Thursday, July 30, 2009

Akhirnya Pesta Sukan Mus'ab bakal menjelma

Setelah aku tertanya bilakah Sukan Sekolah Mus'ab ( dek melihat sukan Idlan dan Lutfi yang telah berlalu), kini surat berkenaan Pesta Sukan PASTI Cawangan Taman Ehsan 2009 pon tiba.

Insyallah pesta sukan akan dijalankan Ahad ini, 2 Ogos 2009. Excited juga nak tengok Mus'ab beraksi nanti. Ok kita tengok la sempat ke tak yer... Kalau ikut tarikh jangkaan bersalin, sepatutnya sempat la.

Selama 3 hari ini mereka hanya ada latihan sukan sahaja setiap pagi, so kerja rumah tiada. Kurang sket koje Mama nak monitor koje sekolah hehe :D.

Oh ya semalam pertama kalinya Mus'ab punya gigi patah! Nasib baik sebatang ajek. Benornya gigi tu dah lama goyang. Dan sejak gigi sebatang tu goyang, dia sangat-sangat rajin gosok gigi ( siang dan malam). Achik memberitahu kami gigi tersebut patah dengan sendirinya dan Mus'ab relaks saje. Mus'ab ku lihat semakin matang....Mawaddah pon begitu...ni mesti sebab nak dapat adik ;)

Hari ni check-up minggu 39 di Spital Pantai. Abang akan temankan sebab secara rasminya aku dah tak memandu sejak hari Isnin minggu ini. Yeyeh sonok!

2 comments:

ShaFiAti said... Reply To This Comment

slamat bersukan mus'ab...do ur best...:)

Farra said... Reply To This Comment

hehe