Wednesday, October 7, 2015

Shopping di mydin dan terbang percuma!

Saya ada berita baik untuk ahli2 Airasia Big! Kita bole kumpul points dgn partner terbaru Big iaitu Mydin. Yeah I likeee.

Ha baca sat berita "SHOP EVERYDAY, FLY TODAY"

                                          100 MERIAH = 25 BIG Points


Suka2 dengan this collaboration. Sebabnya kami memang kadang2 shopping di Mydin..tapi itu dulu la..sekarang kami memang memilih untuk beli groceries di Mydin sebab dah boleh convert points Kad meriah mydin ke Airasia Big.

Cara untuk convert points tu senang jer..camni:
1. Memula anda mesti la jadi ahli Kad Meriah Mydin lepas tu shopping2..kalau tak silap RM1 = 1 point Kad meriah
2. Pergi ke kaunter customer service dan isi buku log depe isi nama, I/C & nombor membership/kad Airasia Big. Simple sangat tade borang pon hehe. Minimum points kad Mydin adalah 1000 then baru u can convert to Airasia Big points.
3. Dalam masa 1-2 hari bekerja anda semak penyata Big online insyallah points dah update.
100 points Kad Meriah Mydin = 250 AirAsia Big Points

Mudah aja kan? Last 2 wks saya convert points dapat la 450 points alhamdulillah.
Gigih naa kumpul points demi cita2 nk pergi Japan ekeke

Points korang dh banyak ke?

4 comments:

Dewi Aja said... Reply To This Comment

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Obat Semua said... Reply To This Comment

Obat Serba Guna alias Multi Khasiat
Apotek Jelly Gamat Gold G
Obat Liver Alami
Obat Herbal Paru-Paru Basah Pada Anak
Obat Herbal Usus Buntu Kronis
Vig Power Capsule Harga
Obat Tradisional Infeksi Saluran Kencing yang Alami
Pengobatan Penyakit Hepatitis secara Herbal
Agen Green World Indonesia
Mencegah Sakit Pinggang

Farikica said... Reply To This Comment

Saya ada akaun big tp x ada kad pulak... slalu online aja...

Farra Da Smiley said... Reply To This Comment

fari kan salu fly? amik le kad hihi..byk woo kumpul pointss