Tuesday, April 12, 2011

Cari rezeki

Salam..hari ni dah masuk kerja.
Rindu kat budak kenit ni.

Muka dia happy je kan nak pi Taska? Mama yg sobssssssssss

Sekian. Terima Kasih

5 comments:

~ yus ~ said... Reply To This Comment

Anak2 masih kecil mmg muka happy je nak kena tinggal pun, kita yg sebenarnya menanggung siksa rindu kat dia kan...

aida said... Reply To This Comment

anak aku si fateh masih lagi nangis hantar gi nurseri. yelah setahun abah dia dok kelek jaga kat rumah.. masih tak boleh terima hakikat kena dok nurseri. sobbb

Sharinginfoz said... Reply To This Comment

kejap aja masa berlalu, anyway selamat masuk kerja ya

Marina said... Reply To This Comment

adeehhh...lagi 41 hari nak keje tapi berat betul hati...tinggal kejap pun dah teringat2 apa lagi satu hari...moga dikuatkan hati bila mula kerja...sobss...

Farra said... Reply To This Comment

Yus~ best awak dok umah ngan anak2 kann

Aida, ye la si fateh dh kenal orangkan? sian diee

Sharinginfoz, kejap je..aduhaii

Marina, semoga sume ibu bekerja cam kita tabah selalu