Monday, February 14, 2011

ANAKKU SAYANG, ANAKKU RIANG with LITTLE FINGERS

Contest berakhir 28 Feb 2011

Syaratnya:

a. letakkan banner dlm n3 & sidebar- done
b. upload photo anak(s) anda yg anda paling suker... nyatakan namer & umor serta namer momma...
(age: day 1-3 yrs)... kalo nak jointkan lebih dari srg... wat jerk dlm 1 n3... sng eB nak tgk....
(tapi.... anak2 sendiri jerk tau....)
Nama: Muhammad Muaz
Tarikh Lahir/ Umur: 6/8/2009. 1 tahun 6 bulan
Nama Mama: Farrah Aiza
Knapa letak gambo yg ni: Sebab Muaz happy mandi swimming pool & nampak lesung pipit die :D

c.jawab soklan nih:
eB keje aper?
Professional Designer

d. tagla kwn2 fav anda. I tag:
Yati
Semah
Kak Siti
Kak Nita

2 comments:

CT said... Reply To This Comment

alamak....under 3 yrs old la..anak2 kak ct x bleh masuk dah...huhuhuhu

Farra said... Reply To This Comment

alaaa..dah besau kah depa..cepatnya masa berlalu eheh