Wednesday, September 1, 2010

Muaz's milestone @ 12M 3 W

Jumaat lepas aku bercuti kan. Anak-anak sume bersamaku jua. Seronok melihat mereka di depan mata walaupun kadang-kala menduga sbb Mama tengah sibuk buat kuih raya. So ternampak depan mata Muaz dah turun tangga dgn jayanya. Jadi semalam, kami dah alihkan terus penghadang tangga yg selama ni agak menyemak pandangan. Nak tau apekah penghadang itu? Sofa Buruk kami , sofa lama. eheheh

So raya ni elok la sket pemandangan. Semalam was a very productive day for us. Dah cuci kipas syiling, lap tingkap, sliding door, cuci langsir. Yang lom cuci hanya kusyen Fella design tu ( macam malas jek boleh tak?)

Budak kenit Mama! Bersama lukisan Abang Mus'ab sempena kemerdekaan yg ke 53. Merdeka!!!

Bila penghadang dah dialihkan, itu je la kerjanya naik turun tangga. Sukati la..bertambah kurus la nnti eheheh

Bebudak besar asik nyanyi lagu Sudirman Merdeka jek semalam! dah la lirik caca merba..layannnnn

5 comments:

y@tipruzz said... Reply To This Comment

pruz belikan idlan n firas bendera sorang satu hehe

p!nkerton said... Reply To This Comment

wah muaz dah nampak mcm budak besar skang :D sronokla dia ada geng nak main ;)

Farra said... Reply To This Comment

yati, wahhh sungguh patriotik! ihiks

fatih, yer besau dh..3 org tu main sama jek..tu yg mama boleh buat biskut raya ehehhe

Ummu Auni Afif said... Reply To This Comment

aduh aku tgk sofa kat rumah tu buruk sangat. tak sempat nak upholstering!

Farra said... Reply To This Comment

aini, apa itu upholstering?