Wednesday, April 28, 2010

Next Holiday!

Owh..dh dpt search tix ke Phuket RM848 for the 5 of us this coming Nov. Discuss punya discuss ngan hubby sejak 2 hari yg lepas akhirnya, hubby tak restu dek kerana pergolakan politik kat Thailand. Terkilan la jugak. Nak tunggu AA buat promosi Zero Fares Promo lagi entah la bila kan.

So, apa lagi mari aktifkan Panggilan Pulau 2010! snorkeling snorkeling huhu


Tangan dah gatal untuk membeli kasut baru owhhh :p . Dah lama taw tak beli kasut hihi

8 comments:

LiTtLe^m3 said... Reply To This Comment

keh keh keh betul tu tak yah ke thailand kang sangkut tak leh blk satu hal. cuti2 malaysia la lebih banyak tempat utk diterokai (wahh ayat iklan ni)

Farra said... Reply To This Comment

baiti, jom gi mabul island, in mesia tau! hihi

y@tipruzz said... Reply To This Comment

ko kejap tioman kejap mabul...cfm la bebetul deiii

LiTtLe^m3 said... Reply To This Comment

mabul ok gak :P hubby kata cantik yg amatsssss

Farra said... Reply To This Comment

tioman! baiti jom aaaaa, mabul tu jauh..kene gi tawau dulu, dr tawau ke jeti 1jam setengah

LiTtLe^m3 said... Reply To This Comment

bilanya nak gi tioman? seganlah ramai kwn2 batch akak :D

y@tipruzz said... Reply To This Comment

ala baiti..geng2 plm gak...kite, farra, halim, munir, k.ijjah...jom laaaaa tlg jd baby sitter kami hikhik

Farra said... Reply To This Comment

yep..yg dah konfem ni je:
halim + munir- bujang
farra's family
yatipruz family
ijjahzahan family

jom aa: 10-12 Jul