Thursday, July 23, 2009

Memandu semula

Setelah 2 hari off day from driving... aku memandu semula. Semalam pulang dr pejabat aku dah pandu (gerak awal kerana Doc kasi MC). Yang pasti aku memandu begitu 'ayu', sebab yg aku perasan aku memandu di laluan kiri, dan segala-mala kereta semua memotongku. Ayukan aku memandu? kuikui....sebenarnya aku rasa ok sedikit memandu bukan dalam kesesakan lalu lintas..itu sajalah tips nyer hehe :D
Sekarang? Makan angin kat Spital Pantai berteman netbook dan Celcom BB ;) Aku ingat nak bawa Mawaddah teman, tapi Cik Abg tak kasi takut katanya kang si Mawaddah yg menangis sbb dia ada sedikit fobia jumpa klinik/doktor ni...

5 comments:

Oja said...

tgh tunggu masa ek?

eLLe said...

farra, rasenye due ko n ayu dekat2 la erk..dedue menunggu masa jee..

Farra Da Smiley said...

oja~ye la kot...

shell~ ye jarak kami 2 wks je kot

sikulat said...

kalau bersalin esok lusa, khabarkan pd kite.. kite ade kat lvl 5 ni haa... atiqah demamnye tak elok2 lagi dah hari ke 5...

Farra Da Smiley said...

la semah...awat tak habaq..kalau tak boleh lepak ward atiqah semalam...semalam ltey btoi lps check up so, dok rest2 je sesorang kat lobi...

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...