Monday, March 23, 2009

Mawwadah Birthday & Tag Lagi!

She was 5 months old when she joined my one week audit session in Kuching ;)
She is a lovely daughter today ;)

It was Mawaddah Birthday on last Friday. Happy 3rd year Birthday dear!
I shall post the mini celebration party which held yesterday later occay.

2] Tag lagi..dari Kak Siti ;) kenapa dmnfarra.blogspot.com?

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Farra's gallery..hentam jek..screw it just name it!

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
Link blog saya sekarang iala http://dmnfarra.blogspot.com/. Saja saya namakan nama saya dan suami dengan harapan suami pon akan rajin blogging, tapi nampaknya orang lelaki tak minat blogging kot. Tapi ada juga kengkawan lelaki lain yang rajin kan: :D

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Cerita saja apa yang saya rasa ingin dikongsikan. Jika ianya rahsia, takkan di kongsi la ;)

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
Tak pernah sekalipun (walaupun ada yg memberi komen negatif)

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Kak Siti ni saya belum kenal dia secara rapat lagi..kami baru je berkenalan masa saya rennovate rumah tahun lepas menerusi blog. Saya tak pernah kenal dia di MMU okeii. Secara peribadi, dia seorang yang penyayang dan sukakan aktiviti agama. Saya senang berkongsi berita / aktiviti agama yang dijalankan di syarikat kami. Kepada saya: bila nak rajin-rajin gi kelas agama ni? Terima kasih kak siti! ;)

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
Tak cukup 5 la kot..ramai yg dah buat. Ini dia insan yang bertuah tu ;)
K. Zura ~ tolong hentikan aktiviti baking anda sebentarrr :p
Hanis~ ada kopok lekor lebih tak? meh jual kat saya
FitrahZH~ sapa nak jawab..Hany ke Zainal? ..i vote Hany hihi

No comments:

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...