Thursday, January 29, 2009

CNY Holiday

CNY holiday balik kampung Negeri Sembilan ziarah nenek saya, maksudnya moyang anak-anak. Sampai je kampung baru perasan beng baju budak tertinggal kat KL..sib baik kedai bukak lagi so kami ke mall terdekat rembat baju anak-anak. Untung le depa. Di Kampung kami hanya dapat siaran TV1 & TV2 saje..bosan btoi..so kita layan itik Mak Teh je la yang makin bertambah-tambah. Anak-anak suka sangat kacau itik..kejar sana kerjar sini sampai Mak Teh yang kene monitor mereka.



Sampai KL..sepupu-sepupu ziarah kami. Rupanya dah hampir setahun buat business fotografi..so apa lagi saya minta dia tangkap sket gambo lawo anak-anak. Boleh le cuci later. ;)


Em..Terasa mengidam pulak nak gi kelas baking LynnHassan, kelas roti atau kelas tart BWY. Yati, ko nak gi kelas mana?

7 comments:

yatipruzz said... Reply To This Comment

lynn tu jauh sgt sg buloh tak dapek aku. ko ade jadual 2009 BWY ker?

aku tingin pi klas wat sugarpaste/fondant :)

klas tart dh penah gi kat umah aku dulu.

Farra said... Reply To This Comment

BWY nyer jadual baru nak kuar after CNY rasanya

aku rasa nak g kelas roti dulu la kot

fondant dah penah gi..tak suka nak buat sbb leceh & tak sodap the gula :D

yatipruzz said... Reply To This Comment

aku tak tahan tgk edible image yg kiut miut guna fondant tuh....comel sesgt!!

dah terbayang2 nak wat bebyk utk besday firas nanti...padahal lamat lg besdaynyer wakakaka

Farra said... Reply To This Comment

yati..edible image tu guna printer..bukan fondant

yatipruzz said... Reply To This Comment

silap type :p
edible image+3d figure guna fondant/gum paste tuh hehe

p!nkerton said... Reply To This Comment

hi kak farra! member nini eh? akak dulu mmu gak ke? same batch dgn hubby saya? slmt berkenalan :)

Farra said... Reply To This Comment

ya..same batch with ur hubby..sapa nama u ek? kem salam kat nini eh..kami satu sekolah dulu