Friday, November 14, 2008

Poll results!

Salam,

Hari ini saya ingin berkongsi keputusan pool yang anda berikan! Melihat kepada kedua-dua pool yang saya letak di Blog ini dan juga FarraCheese, ini menunjukkan majoriti orang suka makan Blueberry Cheesecake! Bagi saya sendiri, Blueberry Cheesecake adalah kek yang paling kurang saya minati dalam list tersebut. Bukan kerana cheesenya..tetapi kerana blueberrynya yang telah di proses! Saya selalu berangan untuk menggunakan Blueberry Asli dari pokok selepas melihat Martha Stewart buat kek :p

Daripada laman web FarraCheese, 33% individu daripada 33 orang memberi maklumbalas mereka sukakan BlueBerry CC! Dan tempat kedua adalah Choc Chip CC. Seperti yang saya jangkakan.


Daripada laman blog ini, 36% individu daripada 11 orang memberi maklumbalas mereka sukakan BlueBerry CC! Dan tempat kedua adalah Marble CC. Ini pon seperti yang saya jangkakan.

Jadi, jika kelas baking Cheesecake akan bermula tidak lama lagi, kek apa pula yang menjadi pilihan anda?? Saya jangkakan Marble CC ..betul ke tak ek?

Nota kaki: Saya EL today (dah lama tak EL ni) sebabnya Mawaddah tak sihat..semalam dia muntah..hari ini dia demam..enjoy my day!

6 comments:

eLLe said...

kalau kite, kite nak tau wat marble cheese n peach cheese..uii yummm yumm...

Sudirman said...
This comment has been removed by the author.
Farra Da Smiley said...

shel~ mesti ko nak belajot wat marble effect tu :)

ijjah said...

moga Mawaddah cepat sehat yer...

Ummu Auni said...

alamak farra, aku kena tarik diri la. baru realise anak saudara nak kawin kat perak

Farra Da Smiley said...

ijjah~ bila kita jaga auto plak Mawaddah sihat..takyah makan ubat langsung plak tu

aini~oks..aku bleh bukak kat org lain

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...