Tuesday, July 15, 2008

Lalala

Hari ini bawa 2 makanan ke pejabat iaitu : Cekodok pisang dan 28 biji Blueberry dan Lemon Cheese Tart. Cadangnya nak buat lelong Tart tapi tak dapat buat sebab teman sepejabat sebelah meja dan kemas kesemuanya sekali.

Lepas main Futsal hari Sabtu lepas, orang yang paling kuat mengkritik sudah tentu Cik Abang saya ( eleh macam la teror main :p). Apapon memang betul dek disebabkan dah lama tak bersenam badan memang la tak fit. Lagi-lagi ditambah dengan lemak kat peha, perut, dan kat mana-mana yang boleh hidup sihat hehe. Jadi kini saya berazam la ni (konon-konon) nak exercise everyday. Selama 2 hari berturut ni saya buat 'Sit Up' dengan harapan perut ni slim balik ahaks. Abang pon dah beriya-iya nak berjogging dengan kami sekeluarga hujung minggu. So, kita lihat bagaimana pencapaian kami hujung minggu ini.

Semalam khabarnya sesak teruk di jalanraya yer? Semalam saya tak jadi naik kereta sebab lesen memandu tiada, jadi naik KMT dan LRT saje. Sesak juga orang tapi tak stress dan dapat membaca. I like.

Oh ya, pelan pendidikan anak saya dah siap. Laporan lengkap ini mempunyai 7 muka surat dalam bentuk pdf. Ringkasannya ada disini. Kalau nak tengok sample, just give your email. Emm..ada orang tanya macamana saya jumpa blog cetak rompak artikel BijakRinggit saya tu..sebenarnya saya saja 'google' bijakringgit dan tak sangka jumpa blog dia yang link dengan my blog bijakringgit.

Resipi Choc Banana Cake pon dah ada di FarraCC.
Do you know? $10,000 invested in Buffet's Company, Berkshire Hathaway in 1965 is worth $30M in 2005?. In contrast $10,000 investted in S & P 500 would have risen to $500K.

Source: Dailyedge.

1 comment:

eLLe said...

farra, apsal x tinggalkan any msg dkt comment box die? x perlu sound, memadai sindir je..biar die aware and malu sendiri sbb cetak rompak..

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...