Wednesday, June 4, 2008

Happy Birthday Mus'ab

Today, 4 June 2008 my little Mus'ab is 4 years old.

Happy Birthday dear!

You are so wonderful to us..especially to me because...
You taught me to be creative in handling your tantrum
You test my patience especially when you love to tease your sister
You make me active because I have to clean up the house everytime you love to mess up our house
You make me smile you said "mak, jom beli kereta Proton, Icap ada RM1,500" so sweet!
You build my credibility, skills and competency to be a supermom in whatever ways that I should be as the best mom for you..I Love youuu


 - Fotopages.com

~ Apakah pendapat anda dengan peraduan 100 cars 100 days ini? Saya sangat tertarik dan menyokong U. Zaharuddin

5 comments:

y@tipruzz said...

hepi besday mus'ab!!!
moga jadi anak yg soleh dan abg yg baik buat adik2 mu nanti hehe

`Ain said...

happy birthday mus`ab!!bila nak buat besday party ni??

`Ain said...

happy birthday mus`ab!!bila nak buat besday party ni??

aida said...

happy birthday mus'ab :)

Farra Da Smiley said...

mekasehhh

tatau lagi nak buat bila
asyik penuh aktiviti di hujung minggu :D

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...