Wednesday, May 28, 2008

Happy Birthday Abang ;)

Tanggal 27 Mei 2008, genaplah usianya 28 tahun. Semalam sepatutnya menjadi hari yang istimewa buatnya. Tapi lain yang jadinya. Isterinya MC kerana demam, batuk dan selsema sejak 4 hari yang lepas. Anak-anak juga tak berapa sihat sepenuhnya, masih ada batuk dan selsema. Jadi, kami belum buat any celebration lagi. Mungkin hujung minggu ni agaknya. Apapon hadiah untuknya saya dah belikan. Tapi belum sempat bungkus lagi. Semalam saya MC dan nak tahu apa saya buat? Saya tidur saja sepanjang hari bersama Mawaddah. Si Abang terpaksa saya hantar ke rumah neneknya sebab asyik nak cari gaduh dengan adik. Mama nak berehat pon tak dapat. Memang best la melepak dan tidor tanpa membuat sebarang aktiviti berat seperti mengemas dan membakar kek :D

Happy Birthday To You...you are my best soulmate that I ever had..
Semoga murah rezeki selalu..semoga panjang umur dan diberkati Allah selalu
Love always
-ayg-

No comments:

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...