Friday, May 30, 2008

Buku bulan Mei 2008

Tengahari tadi sempat membeli buku di bawah di MPH Bookstore, Bangsar Village ;) Gembira saya. Kalau tak membakar sekurang-kurang ada buku nak di baca.

Saya peminat no. 1 Adam Khoo sekarang ni selain Labanon :p ehehe. Harga RM51.90


Memula ingat nak beli buku The Science of Getting Rich. Tapi tup tup beli buku Dare To Fail by Billi Lim. Saya tak pernah baca buku dia tapi pernah dengar namanya yang disebut oleh Unit Trust Consultant yang lain. Harga RM36.80

Buku kategori 'baking' atau 'cake deco' memang tak sempat nak cari dalam tempoh masa yang terhad. Oh ya esok dan ahad saya sibuk dengan kenduri sepupu. Malam ni nak kene pulun siapkan kek hantaran dia ;) Ada juga beberapa tempahan kek kawan. Best of luck to me.
Saya nampak iklan Jekel sales sampai 8 Jun 08! Jom pergiii!!!

3 comments:

Anonymous said...

Ya.. saya pun minat Adam Khoo... beliau sangat cool hehe

Zuedin said...

jeles daku...rajinnya membaca buku2
cenggitu. saya baru je abis belajar ..baru je berjinak2 nak baca buku..mata sure dah terlelap even before 9pm :P

Farra Da Smiley said...

adik, u cool too labanon!

adik Zu, nanti masa pantang sure byk masa untuk membaca! so jgn lupa beli buku before bersalin occay!

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...