Friday, June 30, 2006

Durian Runtuh??!!

Dalam satu perbualan, Abah berkata aku beruntung kerana dapat suami yang bekeluarga besar. Yelah, aku berasal drp 3 orang adik –beradik. Dan sejak perginya Abang Sulung ke hadrat ilahi pada tahun pagi Jumaat, 27 Sya’ban 1424 ( 10 Okt 2002), kami tinggal 2 beradik. Suami pula mempunyai 9 adik-beradik. Bayangkan betapa meriahnya kalau dibandingkan dengan kami.

Tahun ini, keluarga sebelah aku dimeriahkan dengan kehadiran puteri kami, Nur Mawaddah. Bertambah meriah di sebelah suami dengan kehadiran 2 lagi cucu kesayangan. Sebulan setengah setelah Mawaddah dilahirkan, Kakak Ipar sulung melahirkan seorang putera, Mohd Zain Hidayat. Dan kelmarin, adik ipar selamat melahirkan juga seorang putera yang masih belum diberi nama secara rasminya. Tahniah buat Yati & Mie. Akhirnya selamat semua dilahirkan setelah overdue lebih seminggu. Tahun lepas keluarga pihak suami bertambah 2 orang cucu & tahun ini pula 3 orang cucu. Meriah kan? Total anak menakan=9 dalam tempoh 6 tahun. Tahun depan bakalnya ada lagi yang lahir. Yang pastinya bukan aku la! Ihiks :p

Nampaknya impian nak membeli my new gadget bakal terlaksana. Alhamdulillah, tengah kepingin nak new gadget, muncul pulak $durian runtuh$ semalam. So, now tgh survey which is the best brand, best quality & at the same time of course best price! Any idea?

At the moment yg best price aku jumpa is this oven, RM1489 from HSL

2 comments:

y@tipruzz said...

bestnyer dpt durian runtuh. nyesal aku tak jual!

Farra Da Smiley said...

tu ler..ngapo ko tak jual dulu :p

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...