Sunday, May 16, 2021

Misi mencapai 1,000 gram emas

Saya kongsikan teknik untuk mencapai 1kg emas dengan cepat dan mudah Insya Allah. Ini yg saya belajar dr salah seorang mentor emas saya Tn Shamsuddin Kadir

Bila kita kumpul emas ni, kita ada matlamat untuk tukar emas ni kepada Matlamat kewangan kita. Bermakna emas ini akan "Bermusafir" bila tiba waktunya. Contohnya sebagai modal untuk beli Hartanah.

Teknik untuk capai 1,000 gram emas seperti berikut:

1) Kumpul 50 keping gold bar 20gram ( 50 keping X 20 gram)



2) Kumpul 100 keping gold bar 10gram ( 100 keping X 10 gram)




3) Kumpul 200 keping gold bar 5gram ( 200 keping X 5 gram)



Bagaimana nak mula 5g, 10g atau 20g yang pertama?  

Boleh whatsapp saya www.wasap.my/60133413040/SimpananEmas

Follow ig saya utk tips kewangan terkini: https://www.instagram.com/pg.inspire/

No comments:

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...