Sunday, May 31, 2015

Baju melayu 2015

Untuk entry terkini please scroll ke bawah yer :)


|update 13 Apr 2015; 24 pilihan warna|

Assalamualaikum..

Korang kdg2 susah tak nak cari baju suami dan anak2 sedondon? Ha saya ada penyelesaian ewah
Baju melayu yg pastinya menepati bajet anda..dewasa hanya rm75 sepasang dan kanak-kanak bermula rm40-rm53 mengikut saiz.
Ukuran boleh rujuk table di bawah ok. Tempahan ini adalah pre-order dan bila siap je kita poskan.. insyallah paling lewat penghantaran adalah minggu 1/2 Ramadhan..
Tak payah susah2 nk bersesak kat kedai atau tempah kat tailor. Ramadhan bole fokus ibadah  
Pi pakat bincang dengan keluarga nak warna sedondon bapak & anak hehe..ada 23 warna pilihan..susah juga nk decide hihi ( merujuk kami la tu)
Sila emel ke : farradasmiley@gmail.com
Commitment deposit hanya rm50
Sapa beli 3 pasang dan salah satunya wajib ada 1 pasang baju melayu dewasa bole dapat special diskaun ya.

5 comments:

Nieza Ishak said... Reply To This Comment

gambarnya enggak boleh nampak bukkkkkk ... hihihi

Farra Da Smiley said... Reply To This Comment

nieza..tak jelas ke?

yanAmran said... Reply To This Comment

Hi,

I Lyiana dari selamatbercuti.com a brand own by Wenkt Vacation Sdn Bhd
blogwalking tadi. found ur name nak pergi Turkey kan ?
From 4,500 per pax *includes airfares.
pakej 9D7N.

Contact I +60102174090 (whatsapp,Lyiana)

Wenkt Vacation Sdn Bhd
KPL6811

Thanks.

IBU PUSPITA said... Reply To This Comment

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

faiq mohd said... Reply To This Comment

Blh order lg tak baju ni.