Thursday, December 2, 2010

Sale yang di tunggu-tunggu!

HYTEX Sales, beberapa tapak je dr rumah . Maklumat lanjut disini. Puas dah kami tunggu ni. Sampai hubby tegur, eh baju bebudak ni byk dh buruk / kecik, bila nak beli? Boleh ke aku nak tunggu sales ni jugak? ehehe. Tapi ada la jugak baju depa beli kat Tesco, sbb baju Tesco pon ok.

Yeah..tak sabar nak terjah. Bebaju2 die mmg sesuai utk anak2ku, buat baju main everyday. Kalau ada yg lawa pon boleh bawa jalan. Kalau dapat beli brg bby sket lg like Sabun serbuk etc, maka lengkapla segala brg nak bersalin.

KIte tunggu hasilnya nanti!!! Jom mommies!

6 comments:

Zuedin said... Reply To This Comment

isk teruja jugak

kak fatin said... Reply To This Comment

tak abis2 mak buyung ni ngan warehouse sale.. sabarr je la..hehehe..

Farra said... Reply To This Comment

zue, hang anak sorang pon dh teruja, inikan akak! ekekke :p

k.fatin, eh eh akak tak teruja ke? ehehhe

iswatie "colours of life" said... Reply To This Comment

dulu time dok prima..wajib pi hytex warehouse nih beli baju basahan anak..stock tuk setahun

win said... Reply To This Comment

waa.. bessnya. Kalau dok dekat sana kan bess.. :)

Farra said... Reply To This Comment

watie, btol3..I like!! haha