Tuesday, July 21, 2009

Tewas akhirnya

Ya..akhirnya aku tewas untuk memandu kereta Saga Manualku pada usia kandungan memasuki 38 minggu! Sakitnya di bahagian abdomen terasa begitu kuat masa menekan pedal kereta. Kali terakhir aku memandu ialah semalam (Isnin, 20 Jul 09), kira-kira jam 6.50pm dimana aku memandu hanya pada jarak dekat iaitu, Annexe 2 ke Plaza Pantai kerana menunggu Abang di LRT.

Dan dengan ini...secara rasminya....'check-up' aku hari ini dengan rasminya dan buat pertama kalinya ditemani suami! Seronok kan? Aku ingatkan hubby hanya akan merasai pengalaman ini di Labor Room. In fact, disebabkan minggu lepas baby dah engaged, doktor hanya nak tekan-tekan perut tgk kedudukan bayi, tapi aku tetap request untuk Scan sebab ini kali pertama suami melihat anak ke-3 kami di dalam perut ..ihiks :D. Kepala bayi benar-benar kat 'exit access'..mendebarkan...cuma mau tunggu servix itu melembutkan dirinya.

Oh ya, aku tetiba terpikir. Memang langkah aku kali ni dah tak panjang. Contoh: kalau barang dapur tak cukup, dah tak boleh gi beli sendiri, kene suruh sumamiku. Kalau teringin nak hantar/jemput Mus'ab ke sekolah pon tak mampu, atuk dia yg tolong. Aku teringin gak nak gi beli kain buat sarung bantal baru, tak dapek aa agaknya. Tak mungkin cik abg nak gi Nagoya beb! takpela..small matter... huhhh..unbelievable

Nota kaki: Lunch date with Hubby kat KKR today I tak bawa kamera la youu....waduh...luperrr

No comments:

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...