Friday, May 8, 2009

FAQ ..26 weeks pregnant!

Q1: Next week gonna be my final check up @ Clinic. Doctor definitely will as me which Hospital that that intend to deliver?
A1: Until today..tak decide lagi..masih survey & mencari ;). Mom definitely nak Hospital Selayang....hmmmm

Q2: Kenapa sembelit ketika membuang? Dah tak ingat bila kali terakhir saya membuang dengan mudah. Setiap hari saya makan buah paling minimum 1 biji..pernah sampai 3 biji! Dah jadi habit.
A2: Hikmahnya ialah, sembelit melatih ibu mengandung supaya dapat meneran kuat di labour room. Setiap kali meneran..my law of attraction is " aku mesti teran kuat supaya baby tak kene vakum / forseps"..it really works! :D. Siapa ada jawapan saintifik, boleh kongsikan! hehe

Habit ketika memandu: Makan! tak kira on the way to office / back from office mesti ada benda nak kunyah ..hehe. Sebaik sebelum kuar rumah setiap hari, saya mesti kedapur memotong buah-buahan & letakkan dalam tupperware nak menikmatinya sambil memandu. Oh ya, good way to reduce stress eh? Another way to reduce stress dalam jam, I love to call my clients to say Hi Hi Bye Bye or updates anything yang saya rasa perlu update. ;)

nak bersalin kat mana niiii?

No comments:

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...