Tuesday, July 8, 2008

RM10K Sebulan Secara Online? Karutlah!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pernahkah anda tertanya-tanya pada diri anda, rakan-rakan online anda dan pakar-pakar IM mengenai persoalan benarkah anda boleh membuat RM10K sebulan secara online melalui perniagaan internet?

Pernahkah anda tercari-cari seseorang yang pakar dan berjaya yang boleh membantu anda sampai berjaya untuk mendapatkan RM10K sebulan melalui perniagaan internet?

Untuk persoalan "Benarkah anda boleh membuat RM10K sebulan secara online melalui perniagaan internet?" Oleh kerana persoalan ini pernah bermain-main di kepala saya, jadi sekali lagi saya membeli E-book kedua iaitu Rahsiak10K yang dikeluarkan oleh Team Flarebiz.

Adly Mukhtar atau lebih dikenali sebagai Labanon Flarebiz yang merupakan pengasas Team Flarebiz mendapat lebih RM10K untuk bulan Januari 2008 dengan perniagaan online beliau walaupun beliau pada ketika itu merupakan bekas pelajar SPM berusia 18 tahun yang sedang menunggu keputusan SPM. Beliau hanya melakukannya hanya di rumah beliau di Kelantan.

Ini kerana Team Flarebiz telah mengumpulkan semua cara, teknik, tips dan sebagainya dalam satu e-book khas untuk membantu anda menghuraikan segala persoalan anda untuk menjana lebih RM10K sebulan melalui Perniagaan Internet anda sendiri. Bukan itu sahaja malahan mereka akan membimbing anda sehingga anda berjaya menjadi seperti mereka.

Memperkenalkan Sebuah E-Book Kontroversi

Pakej Rahsia 10K

Dalam Pakej Rahsia 10K Yang lengkap ini mengandungi:

- Ebook Rahsia 10k - Case Study (Bernilai RM97)
- Ebook Rahsia 10k - Praktikal (Bernilai RM67)
- Ebook Rahsia 10k - Plan 60 Hari (Bernilai RM37)
- Teleseminar Bersama Zamri Nanyan (Bernilai RM87)
- Interview Bersama 4 Orang Internet Marketer (Bernilai RM397)
- Video Tutorial Membuat Ebook (Bernilai RM47)
- Senarai Semak (Bernilai RM17)

Saya mengambil masa sehingga 2 minggu untuk menghabiskan semua pakej lengkap 10K ini ( bukan sepenuh masa yer) kerana terlalu banyak ilmu yang dikongsikan.

Jom bertindak sekarang juga! Dapatkan segera di sini.

Nota kaki:
1) Ebook pertama yang saya beli sebelum ini ialah:TipsAdsense
2) Saya sedang menganalisa penipuan/kebenaran Monsun Biz
3) Semuanya memerlukan usaha keras untuk anda atau saya berjaya ;)
4) Saya sedang teruja dengan wanita ini, featured in Tv3 last Friday. uhhh terujanyaaaa

Tip kewangan dari Irfan Khairi. Kekayaan bukan bererti berapa banyak pendapatan kita, tetapi berapa banyak kita dapat simpan!
hehe setuju tak ngan tip di atas?<>

Beli buku/ebook tak rugi punyer! Asalkan anda jangan mudah terpedaya dengan perniagaan online yang 'scam' sekarang ini. Baiklah kita berguru dulu dengan jutawan Internet ini dahulu ;)

p/s - my kids education plan dah siap menggunakan software FP tersebut tapi laptop kat rumah kene reformat balik..i need to redo and shall share later! ;)

3 comments:

Zuraimah Ismail said...

Ya rite, kak ct dah lama teruja dgn itu mamafiza. She's so amazing. Xtau mcm mana die manage d 3 kiddos plus buat homeschool..plus buat bissness..huhuhu...

Farra Da Smiley said...

tu la kak ct..sgt teruja..sampai terbayang-bayang nak lengkapkan mini lib saya cam homeschool classroom dia tu

Nur Suraya said...

Bagi saya... apa jua bidang dalam dunia ni kalau kita komited, cekal dan buat dgn bersungguh-sungguh pasti akan mendatangkan hasil. Saya banyak juga membaca buku-buku tulisan Azizi Ali & Irfan Khairi. Bagi saya kejayaan Irfan kerana 'business model' beliau- ada idea bernas untuk produk yg mempunyai permintaan di internet. Memang betul our saving most important, not how much income. Pay for OURSELF first, then only others! Kalau nak tau cite pasal saving saya promote buku 'The Richest Man in Babylon' yg cukup terkenal di dunia sejak tahun 1920...

6 kelebihan beli emas secara ansuran, Easy Payment Purchase ( EPP)

✨ 6 kelebihan simpan emas secara ansuran ✨ Beli emas secara ansuran di Public Gold ini dikenali sebagai “Easy Payment Purchase” ( EPP) Apa ...